Jouw gedacht! - Elsum

Wat kan anders en wat moet beter in Geel? We vroegen het aan meer dan 700 Gelenaars in onze Grote Bevraging. De resultaten zijn er nu en wij maakten er een stadsprogramma van, voor een stad op mensenmaat.

Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het verkeer uit de knoop te halen, zorg en wonen betaalbaar te maken? Dan willen we je van harte uitnodigen op onze jouw-gedacht-tour. Om het samen te hebben over de stad van morgen.

Kan je er niet bij zijn op de avond in Elsum? Kom dan naar de volgende halte in onze tour!

WANNEER
26 april 2018 om 19u30 - 22u00
WAAR
PC Elsum
Dokter Peetersstraat 90
Geel 2440
Google map en route
2 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt deel 2018-04-05 13:16:20 +0200