Kandidatendag PVDA Geel

Op 18 augustus trapt PVDA Geel de verkiezingscampagne op gang aan de chirolokalen van Ten Aard. Ontdek ons verkiezingsprogramma voor een stad op mensenmaat. Maak kennis met onze kandidaten. De Kick-off is the place to be voor iedereen die mee wil werken aan onze verkiezingscampagne, of gewoon de Geelse PVDA beter wil leren kennen. Neem partner, familie, vrienden mee. Iedereen is welkom.

16u: deuren open
16u30: speech van lijsttrekker Greet Daems en voorstelling van enkele kandidaten.
18u - 19u: Zuid Amerikaans eten
Na 19u: Nakaarten met een drankje bij (hopelijk) goed weer

Doorlopend: ontdek ons programma, leer onze kandidaten kennen, kubb en mölkey-spelletjes voor de liefhebbers.

Graag tot dan!
Greet en haar team

WANNEER
18 augustus 2018 om 16u00 - 20u00
WAAR
Chirolokalen Ten Aard
Aardseweg 1A
Geel 2440
Google map en route
9 deelnemers
Lief Mateusen Philippe De Meulder Maarten Frederickx

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Lief Mateusen
    neemt met 4 personen deel 2018-06-30 08:56:46 +0200