Peter in Geel

Peter Mertens stelt het #fenomenaalsociaal plan van de PVDA voor

Dat is het PVDA programma voor de parlementsverkiezingen van 26 mei. Kom luisteren en mee spreken over ons #fenomenaalsociaal plan. Help ons met de verkiezingscampagne 'Stem Peter Mertens in het parlement'.

Er is veel in beweging in ons land met de scholierenacties voor het klimaat, met de gele hesjes, met de algemene staking. Dat is goed, de maat is vol! Het #fenomenaalsociaal plan van de PVDA staat voor:

koopkracht en pensioenen
sociale klimaatrevolutie
eenheid van België
eerlijke belastingen
zero-tolerantie voor graaien

Kom op voor idealen, niet voor postjes.

Zie hier het overzicht van de hele 'Peter On Tour'

WANNEER
17 maart 2019 om 15u00 - 18u00
WAAR
Het Wijnhuis
Stationsstraat 56
Geel 2440
Google map en route
2 deelnemers
Alain Claessens Maarten Frederickx

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Alain Claessens
    neemt deel 2019-02-07 01:25:56 +0100