Merci aan alle coronahelden

Chocolaatjes en een dikke Merci voor de Geelse helden. De PVDA-leden zijn de voorbije dagen in hun eigen buurt iets lekkers en een kaartje gaan brengen.

“Beste ploeg, bedankt voor jullie inzet. Jullie verdienen alle steun: goed beschermingsmateriaal, een beter loon, voldoende personeel. En zeker geen langere werkdagen. Veel sterkte!” Zo bedankten we het personeel van de Geelse supermarkten. Want de coronacrisis is ook voor hen ontzettend zwaar.

Daarnaast stuurden we in naam van de volledige bende van PVDA-Geel een bedankje naar alle Geelse helden die ons land doen draaien: de postbodes, de vuilophalers, de WZC’s, het ziekenhuis, thuiszorg, de brandweer, politie, OPZ, MPI, het Rode Kruis,...allemaal hartelijk bedankt voor jullie inzet in vaak moeilijke omstandigheden!

Tot slot belden we naar de Geelse WZC’s met twee belangrijke vragen: “Hoe gaat het bij jullie?” en “Waarmee kunnen wij jullie helpen?” Dit initiatief werd overal goed onthaald. De WZC’s, inclusief bewoners en personeel zijn ongelooflijk hard getroffen door deze coronacrisis. Een hart onder de riem is het minste dat we hen konden geven.