PVDA Geel zet jouw gedacht in de spotlight

Wat kan anders en wat moet beter in Geel? We vroegen het aan meer dan 700 Gelenaars in onze Grote Bevraging. De resultaten zijn er nu en wij maakten er een stadsprogramma van, voor een stad op mensenmaat. We komen onze ideeën voor een Geel op mensenmaat graag aan je voorstellen. En we komen daarvoor speciaal naar je toe. Want wij doen niet enkel aan politiek vanop het stadhuis, maar vanuit alle hoeken van de stad.Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het verkeer uit de knoop te halen, zorg en wonen betaalbaar te maken? Dan willen we je van harte uitnodigen naar één van de haltes van onze jouw-gedacht-tour. Om het samen te hebben over de stad van morgen.

Wil je dat we onze tour verlengen en ook bij jou in de buurt een jouw-gedacht-avond organiseren? Laat het ons weten via geel@pvda.be. Volg ook onze pagina op Facebook om als eerste op de hoogte te zijn van extra haltes in de tour!